fredag 18 mars 2011

RIKTIGA VÄNNER ÄR DEM SOM STÅR KVAR

 det är nåt jag har lärt mej på denna resa, att riktiga vänner är dem som stannar kvar och de som inte som bara skyller ifrån sig och inte kan stå för de har gjort. Nån som man hela tiden var tvungen att förlåta, men som tillslut gick över gränsen, denna person säger att den är fri och att allt är bra, men vet du, att jag känner lika dant, det denna person kände i en vecka har jag känt ända sedan 5 an så jag säger bara jag är glad att vi bråkade för om vi inte hade gjort det hade jag aldrig kunnat känna det jag känner nu, att jag har riktiga kompisar som verkligen är bäst! Jag älskar Hannah Lindholm, för det var hon som faktiskt var den första riktiga vännen som var den som accepterade mig som jag var, sket i att alla fryste ut mig och vi har vart vänner ända sedan 3 an och jag ångrar inte en enda sekund av den tiden jag spenderar tillsammans med henne och jag älskar Amanda Höglund som precis som Hannah finns för mig och jag känner att de två har gått in i mitt hjärta och kommer att stanna där för evigt, jag älskar Anina Hietala (stavning) som är den underbaraste lilla ängeln, vill bara gott med allt och jag älskar Michaela Carlsson som är stark och vågar sätta ner foten, ni alla är mitt allt, riktiga vänner som inte sviker, är inte elaka och star för det de har sagt, vågar och är sig själva! jag kommer att minnas er som de underbaraste personerna i mitt liv och jag hoppas att vi kommer att träffa varann även i vuxen ålder. Pöss på er!!!

Hannah

Amanda

Anina

Michaela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar